.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری از طریق سایت دیوار
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با درج آگهی در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌ کرد.
کلاهبرداری از طریق سایت دیوار

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ حسن کیخا  رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت، شخصی با هویت معلوم در سایت دیوار اقدام به ایجاد آگهی اجاره سوییت نموده که پس از واریز وجه از طریق شاکی آگهی برداشته شده و دیگر پاسخگوی وی نبوده است.

 

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: با توجه به شکایت صورت گرفته مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی مشخص شد متهم از طریق آگهی اجاره سوییت در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

 

 

این مقام انتظامی تشریح کرد: پس از شناسایی و اخذ دستور مقام قضایی حساب متهم مسدود و پول کسر شده به حساب شاکی عودت داده شد.

 

سرهنگ کیخا در ادامه افزود: در خصوص آگهی‌های جعلی با هدف کلاهبرداری در سایت دیوار، طی چندین مرحله از طریق پلیس فتا تعاملات لازم با مدیریت این سایت صورت گرفته، همچنین در تمام آگهی‌های مندرج در این سایت هشداری از سوی پلیس فتا مبنی بر اطمینان از انجام معامله و پرداخت وجه ارائه شده است.

 

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از هموطنان خواست: هرگونه محتوا و برنامه مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  لینک مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا و یا شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.